Veelgestelde vragen over FullHouse Online

We proberen onze eventplanner zo gebruiksvriendelijk mogelijk te maken. Maar het kan natuurlijk zo zijn dat je vragen hebt! Hieronder vindt je de veelgestelde vragen. Mocht je er op deze manier niet uitkomen, neem dan contact met ons op en we staan voor je klaar om je vragen te beantwoorden.

Algemene vragen

Wat is FullHouse Online?

FullHouse Online is online software voor jouw evenementen planning. Het is een online reserveringssysteem in de cloud. Fullhouse Online dekt het gehele proces. Van het registreren van je aanvraag tot het versturen van de offertes en facturen. Niet alleen dat, maar ook het plannen van de activiteiten en het opmaken van werklijsten voor jouw personeel.

Wat is Redkarma?

RedKarma houdt zich ruim 20 jaar bezig met het ontzorgen van organisaties. Organisaties die waarde willen toevoegen aan hun business middels The Internet of Value, waarbij Data, Money en Goods een grote rol spelen. Dit ontzorgen vindt plaats door specialisten op het gebied van data-analytics, data science en blockchain te leveren. Alsmede het uitvoeren van (al dan niet aan het bovenvermelde gelieerde) projecten, het leveren van maatwerk software, softwareplatformen en ontwikkelaars op het gebied van verschillende technologieën voor derden, maar ook in eigen beheer, zoals cashless payments, point of sale systemen, ticketing systemen en planning systemen.

Abonnement en tarieven

Wat is de prijs van FullHouse Online?

Wij werken met een abonnementsvorm. Je kunt al starten voor 900,- op jaarbasis, aangezien we geen implementatiekosten rekenen. Heb je verder nog vragen?  Dan adviseren we je om contact met ons op te nemen zodat we een prijs op maat kunnen maken.

Moet ik FullHouse Online aanschaffen?

Nee, het is een online systeem dat niet geïnstalleerd hoeft te worden. Daardoor is het mogelijk om jou evenementenplanning online op te halen, waar je ook bent. Tevens hoef je ook geen groot eenmalig bedrag te investeren, door de handige abonnementsvormen die we hanteren.

Wat krijg ik als ik een abonnement van FullHouse Online afneem?

Alle basisfunctionaliteiten zoals relatiebeheer, offertes en facturen genereren, werklijsten maken, evenementen plannen en standaard rapportages krijg je tot je beschikking. Overige modules, zoals bijvoorbeeld de koppeling met jouw boekhoudsysteem, kunnen hieraan toe worden gevoegd. Op deze manier betaal je alleen voor wat je gebruikt.

Kan ik modules apart afnemen?

Nee dat is niet mogelijk. Je dient over een gebruikerslicentie van FullHouse Online te beschikken om hier modules aan toe te voegen.

Kan ik iedere module apart toevoegen aan mijn FullHouse Online?

Ja dat is mogelijk, want wij begrijpen ook dat je misschien niet alles nodig hebt. Als je bijvoorbeeld geen koppeling wilt met jouw financiële systeem, dan is het niet nodig om deze koppeling af te nemen.

Kan ik modules later toevoegen aan FullHouse Online?

Ja dat is zeker mogelijk. Vooral als jouw bedrijf erg groeit kunnen wij ons voorstellen dat je later meer modules nodig hebt om zo nog beter inzicht te krijgen in je systeem. Of om nog efficiënter te gaan werken.

Gebruikers

Kan ik met meerdere personen tegelijk FullHouse Online gebruiken?

Dit is afhankelijk van hoeveel licenties je afneemt. Per licentie kun je met één gebruiker tegelijk ingelogd zijn. Hierin maken we een onderscheid in gebruikerslicenties en kijkerslicenties, waarbij de hoofdgebruiker de rollen en rechten bepaald.

Met hoeveel gebruikers kan ik FullHouse Online gebruiken?

Dit is afhankelijk van hoeveel licenties je afneemt. Per licentie kun je met één gebruiker tegelijk ingelogd zijn. Hierin maken we een onderscheid in gebruikerslicenties en kijkerslicenties, waarbij de hoofdgebruiker de rollen en rechten bepaald.

Wat is het verschil tussen een gebruikerslicentie en een kijkerslicentie?

Met een gebruikerslicentie heb je in de basis de mogelijkheid om alles te lezen, schrijven en verwijderen. Met een kijkerslicentie zijn jouw rechten beperkt tot het lezen van toegewezen onderdelen in FullHouse Online.

Online

Wat houdt online in?

Dat FullHouse Online volledig online functioneert. Dit houdt in dat overal waar je internet hebt op een device, je kunt inloggen op jouw omgeving van FullHouse Online.

Wat is SaaS?

Doordat FullHouse online is gebouwd op het SaaS (software as a service) platform heeft het als voordeel dat er achter de schermen continu gewerkt kan worden aan updates en verbeteringen en deze ook snel en makkelijk en op afstand bij onze klanten doorgevoerd kunnen worden. Hierdoor beschikt je altijd over de meest up-to-date versie van ons systeem en is het leveren van support ook gewaarborgd.

In de Cloud

Wat is de cloud?

Heel simpel gezegd haal je jouw gegevens op en sla je jouw gegevens op, op een andere plek dan jouw locatie.

Wat zijn de voordelen van in de cloud werken?

Dit heeft meerdere voordelen, namelijk:

  • Je kunt overal bij jouw gegevens;
  • Je hoeft zelf geen dure servers aan te schaffen;
  • Maakt thuis werken mogelijk.

Op welke server draait FullHouse Online?

Wij maken gebruik van eigen servers in een datacentrum. Dit houdt in dat je zelf geen dure server nodig hebt om FullHouse Online te kunnen gebruiken.

Helpdesk

Wat is de helpdesk?

De helpdesk is toegankelijk voor klanten van FullHouse Online met hun inloggegevens van het systeem. Bij de helpdesk kan er een ticket aangemaakt worden met de vraag, opmerking of probleem. We zullen deze zo snel mogelijk proberen te beantwoorden of op te lossen. Tickets kunnen op ieder gewenst moment worden aangemaakt.

Hoe log ik in op de helpdesk?

De helpdesk is toegankelijk voor klanten van FullHouse Online met hun inloggegevens van het systeem. Deze helpdesk is zowel aanwezig op onze website als in de app-omgeving.

Hoe worden updates doorgevoerd?

We werken met sprints. In een sprint worden de nieuwste toepassingen en features ontwikkelt. Deze sprint worden gereleased in de nacht, zodat je er zo min mogelijk problemen van ondervindt. We houden je van deze updates altijd op de hoogte.

Klantenservice

Hoe kom ik met jullie in contact?

Door telefonisch of per mail contact met ons opnemen. Neem hiervoor een kijkje op onze contactpagina!

Wanneer is de klantenservice bereikbaar?

Op werkdagen van maandag t/m donderdag tussen 9:00 en 17:00 uur en vrijdag 9:00 en 16:15 uur.